Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα social media, και οι στοιχηματικές εταιρείες δεν θα μπορούσαν να λείψουν από αυτόν τον χορό.

Προφανώς, πρωταρχικός τους στόχος είναι η διαφήμιση και η προώθηση των υπηρεσιών τους, ωστόσο εκμεταλλεύονται την υπάρχουσα κατάσταση και για άλλους σκοπούς. Οι «κατάσκοποι» των εταιρειών ουσιαστικά έχουν πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες των χρηστών των social media, μπορούν να δουν που βγαίνει, με ποιους, τι του αρέσει να κάνει, ακόμη και αν κάνει post στοιχηματικού ενδιαφέροντος. Κύριο μέλημά τους όμως είναι να παρακολουθούν συγκεκριμένα προφίλ παικτών ή tispters.

Επίσης με αυτήν την «παρακολούθηση» μπορούν να συνδυάζουν παίκτες που πιθανόν να δουλεύουν μαζί στοιχηματίζοντας στα ίδια γεγονότα με τα ίδια πονταρίσματα, και έτσι βρίσκουν πιο εύκολα ομάδες που δουλεύουν καθημερινά και σε σταθερή βάση μαζί, που τις ονομάζουν «συνδικάτα».

«Σφραγίδα» σε όλα αυτά ήρθε να βάλει ένα άρθρο των Times του Λονδίνου, που αναφέρει πως πρώην συνεργάτης μεγάλης αγγλικής στοιχηματικής εταιρείας αποκάλυψε διάφορους τρόπους και λόγους των εταιρειών για να κατασκοπεύουν τους παίκτες. Ένας από αυτούς τους λόγους είναι να προσαρμοστούν πάνω στον εκάστοτε παίκτη ή ακόμη και να προστατευτούν από κάποιους «επικίνδυνους».

 Καμιά φορά το νόμιμο και το ηθικό του θέματος χάνονται, ωστόσο οι μεγάλες στοιχηματικές εταιρείες είναι αυτές που «κόβουν και ράβουν» στα μέτρα τους.