bet365 facebook

Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα social media, και οι στοιχηματικές εταιρίες δεν θα μπορούσαν να λείψουν από αυτόν τον χορό.

Πώς να “διαβάσετε” τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για το στοίχημα

Είναι γεγονός πως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν μπει για τα καλά στη ζωή  και καθημερινότητά μας. Επόμενο ήταν να επηρεαστεί και ο τομέας του στοιχήματος από αυτές τις εξελίξεις.

Όλα τα μεγάλα πρωταθλήματα και ομάδες έχουν παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε πρόκειται για Facebook, Twitter, Instagram, YouTube ή όλα τα παραπάνω. Οι χρήστες των social media μπορούν να αλληλεπιδράσουν με υπαλλήλους τους, ανακαλύπτοντας τα τελευταία νέα και δεδομένα. Είναι πλέον δυνατό να κάνει κανείς ανάλυση παικτών και παιχνιδιών κάθε μέρα. Πρόκειται για ανεκτίμητες πληροφορίες για τον σοβαρό παίκτη στοιχήματος.

Θα διαπιστώσετε επίσης ότι οι περισσότεροι ποδοσφαιριστές, αλλά και οι αθλητές γενικότερα, έχουν πλέον διαδικτυακή παρουσία και κάνουν κάποιο tweet ή post. Εάν θέλετε να μαντέψετε τη διάθεσή τους πριν το παιχνίδι ή να αξιολογήσετε την πρόοδο τους το γυμναστήριο, δεν υπάρχει καλύτερο μέρος για να λάβετε τα τελευταία νέα σας. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα μεγάλο συν για όλους τους παίκτες που παίρνουν το στοίχημα στα σοβαρά και δεν αφήνουν καμία παράμετρο πληροφόρησης αναξιοποίητη.

Θυμηθείτε, πως όταν αναζητάτε κέρδος από τα στοιχήματα, ψάχνετε για εκείνους τους τομείς όπου μπορεί να υπάρχει μεγαλύτερη αξία από ό, τι πιστεύεται από τους μπουκ. Κοινώς, θέλετε να βρείτε value bet. Εάν πέσετε σε κάποιες σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τα νέα της ομάδας, τη στρατηγική ή τα πλάνα της σε ένα παιχνίδι, τότε θα μπορούσατε σίγουρα να τα αξιοποιήσετε όλα αυτά προς όφελός σας.

Το Twitter είναι επίσης ένα εξαιρετικό μέρος για να παρακολουθείτε αναλυτές και ανθρώπους που κάνουν ρεπορτάζ μίας ομάδας. Είναι πιθανό να χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να προωθήσουν τα κλικ στον ιστότοπό τους. Ωστόσο, μερικές από τις πληροφορίες της τελευταίας στιγμής σχετικά με τα καλύτερα στοιχήματα ενδέχεται να είναι διαθέσιμες μόνο μέσω των λογαριασμών τους στα social media.

Social media και στοιχηματικές

Περνάμε τώρα και στις στοιχηματικές που προαναφέραμε. Προφανώς, πρωταρχικός τους στόχος είναι η διαφήμιση και η προώθηση των υπηρεσιών τους, ωστόσο εκμεταλλεύονται την υπάρχουσα κατάσταση και για άλλους σκοπούς. Οι «κατάσκοποι» των ιστοσελίδων ουσιαστικά έχουν πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες των χρηστών των social media, μπορούν να δουν που βγαίνει, με ποιους, τι του αρέσει να κάνει, ακόμη και αν κάνει post στοιχηματικού ενδιαφέροντος. Κύριο μέλημά τους όμως είναι να παρακολουθούν συγκεκριμένα προφίλ παικτών ή tispters.

Επίσης με αυτήν την «παρακολούθηση» μπορούν να συνδυάζουν παίκτες που πιθανόν να δουλεύουν μαζί στοιχηματίζοντας στα ίδια γεγονότα με τα ίδια πονταρίσματα, και έτσι βρίσκουν πιο εύκολα ομάδες που δουλεύουν καθημερινά και σε σταθερή βάση μαζί, που τις ονομάζουν «συνδικάτα».

«Σφραγίδα» σε όλα αυτά ήρθε να βάλει ένα άρθρο των Times του Λονδίνου, που αναφέρει πως πρώην συνεργάτης μεγάλης αγγλικής στοιχηματικής εταιρίας αποκάλυψε διάφορους τρόπους και λόγους των ιστοσελίδων για να κατασκοπεύουν τους παίκτες. Ένας από αυτούς τους λόγους είναι να προσαρμοστούν πάνω στον εκάστοτε παίκτη ή ακόμη και να προστατευτούν από κάποιους «επικίνδυνους».