Πως «γεννιέται» η απόδοση στο στοίχημα

πτώση αποδόσεων

Αν και το στοίχημα έχει μπει στη ζωή πολλών ανθρώπων, η πλειοψηφία αυτών δεν γνωρίζει πραγματικά τι σημαίνει η απόδοση που έχουν μπροστά τους. Τι είναι όμως ο bookmaker, ποια είναι η ακριβής ενασχόληση του και γιατί πρέπει να τον έχουμε στις ζωές μας; Ο μπουκ δεν είναι τίποτα περισσότερο απ’ τον άνθρωπο (ή τον αλγόριθμο;) που εκτιμά τα αθλητικά γεγονότα και αποφασίζει για τις αποδόσεις που προσφέρει μια στοιχηματική ιστοσελίδα που σέβεται τον εαυτό της.

Δεν είναι προνόμιο όλων των ιστοσελίδων, αφού μόνο οι πραγματικά μεγάλες και διαδεδομένες ιστοσελίδες έχουν από πίσω τους ομάδες ανθρώπων που προχωρούν σε εκτιμήσεις και αποφασίζουν για τις αποδόσεις, την ίδια στιγμή που αρκετές, πιο μικρές, στοιχηματικές ιστοσελίδες έχουν αναθέσει την εν λόγω δουλειά σε ομάδες στατιστικής ανάλυσης.

Δείτε τις Νόμιμες Στοιχηματικές Ιστοσελίδες

Αυτές οι ομάδες ανθρώπων εργάζονται καθημερινά προκειμένου να καταλήξουν τις αποδόσεις που καταλήγουν να προσφέρουν στους πελάτες. Η αρχή γίνεται με τις «καθαρές» αποδόσεις που προκύπτουν από πανίσχυρα λογισμικά ηλεκτρονικών υπολογιστών, που λαμβάνουν υπ’ όψιν τους ανεπτυγμένα στατιστικά και καταλήγουν στις πρώτες αποδόσεις. Κάπου εκεί μπαίνει ο ανθρώπινος παράγοντας, δηλαδή στοιχεία μη μετρήσιμα για το pc.

Αυτά είναι οι ειδήσεις, απουσίες, τραυματισμοί, τιμωρίες, το κλίμα στην κάθε ομάδα, το κίνητρο. Επίσης, πάντα προστίθεται και η προσωπική αίσθηση του κάθε μπουκμέικερ. Από εκεί και πέρα, υπάρχει και η γκανιότα, η οποία εγγυάται στην στοιχηματική ιστοσελίδα το κέρδος της. Για παράδειγμα, ένα αμφίρροπο παιχνίδι θα έπρεπε να έχει αποδόσεις 2.80 – 3.60 – 3.10. Ωστόσο, ξέρετε καλά ότι δεν πρόκειται να τις δείτε. Αντ’ αυτών, θα δείτε 2.50 – 3.40 – 2.80, αφού μπαίνει η γκανιότα.

O bookmaker δεν βρέθηκε

Επίσης γνωστό είναι ότι οι αποδόσεις δεν είναι σταθερές. Αλλάζουν για πολλούς λόγους, όπως μια λανθασμένη πληροφορίας, τραυματισμοί, αλλαγές στην αρχική ενδεκάδα. Όταν ο μπουκ εκτιμά ότι συντρέχει λόγος, μεταβάλλει την απόδοση, με σκοπό να εξυπηρετήσει τις ανάγκες της ιστοσελίδας και να μην την εκθέσει. Βέβαια, υπάρχουν και οι ιστοσελίδες που επιλέγουν μη διαφοροποιήσουν τις αποδόσεις εκτιμώντας ότι δεν πρόκειται να επιβεβαιωθεί το μαζικό ποντάρισμα και προσελκύοντας περισσότερο κόσμο και άρα περισσότερο ποντάρισμα. Μ’ αυτήν την τακτική όμως, κινδυνεύουν να χάσουν… πολλά.