Χασαμε το κελεπουρι!
Hi guys, τι μου κάνετε και σήμερα; Όλα καλά; Εμείς εδώ έτσι και έτσι που λέμε. Στο γκολάκι και στον πόντο δεν τσιμπάμε τελευταία το τρία στα τρία, στις φοβερές (!) μας πάντα στοιχηματικές προβλέψεις και τούτο μας έχει ρίξει όσο να’ ναι κάπως. Βλέποντας βέβαια το γενικότερο χαμούλη που γίνεται γύρω μας, θα έλεγα