Καλη Ανασταση με ενα “πυροτεχνημα”!
Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο σε όλους τους φίλους του Bethome! Ας ελπίσουμε με τη σημερινή Ανάσταση, να “αναστηθούμε” και εμείς στοιχηματικά, αφού και οι τελευταίες μου επιλογές δεν τα πήγαν καλά. Και γενικότερα ο Απρίλιος είναι κακός μήνας για εμένα, ελπίζω από σήμερα να αλλάξει αυτό. Εμείς εδώ ετοιμαζόμαστε για ψησίματα και μαγειρίτσες, παντού αλλού