Η Λεβαντε μπορει, η Τοτεναμ…σερι!
Επική πρόκριση πήρε χθες, με το 3-0 επί της Σεβίλλης, η Μπαρσελόνα, σε ένα παιχνίδι στο οποίο οι “μπλαουγκράνα” έπαιξαν σαν τη γάτα με το ποντίκι τη φοβική, για μια ακόμη φορά κόντρα σε βαριά φανέλα, ομάδα της Ανδαλουσίας! Το πλάνο του Κούμαν, ας του το δώσουμε, απέδωσε στο 100%, κι ας ήταν απολύτως οριακή