Σοβαρο μαγαζι η Τουρκια!
Hi guys, πώς μου είστε, τι κάνετε και σήμερα, Πέμπτη, όλα οκ; Δύσκολα τα ματσάκια πλέον στα Ευρώπας και εννοώ βέβαια τα Τσάμπιονς Λιγκ και τα Γιουρόπα. Πολλά τα “διπλά”, πότε όβερ, πότε άντερ, οι έδρες σπάνε και παρά ταύτα οι ηττημένες ομάδες περνάνε αέρας στην επόμενη φάση και ούτω καθεξής, που λένε και οι μορφωμένοι.