Curry VS Jokic
Καλησπέρα friends! Χθες κλείσαμε με 2/3, όπου ο Graham έβαλε τα τρίποντα, αλλά όχι τις ασίστ, αφού το ματς ξέφυγε και δεν έπαιξε όσο παίζει συνήθως. Στα live που δώσαμε στο discord, κάναμε 2/2. Δίνουμε σημεία και στο discord, που προκύπτουν είτε κατά τη διάρκεια της μέρας, είτε λόγω ξαφνικών απουσιών, καθώς και live. Βρείτε