“Ο λαγος και η χελωνα”
Καλησπέρα friends! Χθες ήταν καλή μέρα, αφού κλείσαμε με 2/3 εδώ στο σάιτ (το σημείο που χάθηκε, αν το πήρατε σε άλλη εταιρεία, το πληρωθήκατε, αφού υπάρχει και η “πρώιμη πληρωμή”), ενώ καλά τα πήγαμε και στο discord, κλείνοντας με 8/10. Συνεχίζουμε! Δίνουμε σημεία και στο discord, που προκύπτουν είτε κατά τη διάρκεια της μέρας,