Ρε “Bucks” και κερδισουν αποψε ;
Καλησπέρα friends! Το βράδυ της Πέμπτης κλείσαμε νικηφόρα, αφού το σημείο, που δώσαμε στο σάιτ, πέρασε άνετα, ενώ στο discord κλείσαμε με 4/6, πιάνοντας και 16.50 απόδοση, ενώ τα σημεία που χάσαμε, χάθηκαν για 2 ασίστ αθροιστικά. Προχωράμε! Δίνουμε σημεία και στο discord, που προκύπτουν είτε κατά τη διάρκεια της μέρας, είτε λόγω ξαφνικών απουσιών,