Δυο «ασοι» μαζι με Οver 2.5…
Καλημέρα φίλοι μου. Πριν από δύο μέρες σας είχα γράψει, ότι είναι μεγάλη υπόθεση να ξεφεύγει το μυαλό, όταν αυτά που συμβαίνουν στην χώρα μας, αλλά και στον κόσμο δεν σου αφήνουν περιθώρια για θετικές σκέψεις. Μάλιστα τόνισα ότι ήταν η πρώτη μέρα που δεν ήθελα να πατήσω το πληκτρολόγιο. Δυστυχώς και σήμερα το ίδιο