Γιουναιτεντ για τελικο, Μπαρτσα για “διπλο”!
Χρόνια πολλά και καλά σε όλους, συναντιόμαστε και πάλι μετά από μία ημέρα…αποχής, ίσως και περισυλλογής μιας και τα προγνωστικα μας δε δικαιώθηκαν τη Δευτέρα! Πολύ μεγαλύτερη εντύπωση από την ήττα της Λίβερπουλ μου έκανε το γεγονός ότι δε σκόραρε, κατά την άποψή μου, αυτό άλλωστε προβλέπει και ο κανονισμός, θα έπρεπε να είχε πάρει