Τρομερο σκαουτινγκ!
Μας τρέλανε λοιπόν χθες αυτή η Σπέτσια (πως στην ευχή την λένε) , η οποία έριξε “τεσσάρα” (2-4) μέσα στη Ρώμη και στο επιβλητικό (που γράφουν και οι μορφωμένοι) στο Ολύμπικο επί της Ρόμα και την πέταξε εκτός Κυπέλλου της Ιταλίας (με γκολ μάλιστα του φέρελπι… Ντανιέλε Βέρντε, της ΑΕΚ, θα τρελαθώ) και μας έριξε έτσι