Του χεριου της!
Γράφει ο Τσάρλυ.
Γράφει ο Τσάρλυ.
Καλησπέρα φιλαράκια, όλα καλά; “Οκ” 3 στα 3 είχαμε χθες με το Κύπελλο Ελλάδας, στις φοβερές (!) πάντα στοιχηματικές μας προβλέψεις στο “Bethome“, όμως τα ματσάκια μας ήταν λίγο πολύ εύκολα και ψιλοαναμενόμενα! Οπότε λογικό ήταν να πέσουμε (εύκολα) μέσα yesterday. Δεν φταίμε εμείς (εγώ) όμως. Κύπελλο Ελλάδας μου ζητήσατε και Κύπελλο Ελλάδας σας πόνταρα
Καλημέρα σε όλους. Πέμπτη σήμερα με το κουπόνι να περιλαμβάνει ενδιαφέρουσες αναμετρήσεις, με τις επιλογες για προγνωστικά στοίχημα να έρχονται από Τουρκία και Πορτογαλία. Χθες τα φαβορί δεν επιβεβαίωσαν τον τίτλο τους, καθώς η Γαλατασαράι ηττήθηκε εντός έδρας με 3-2 από την Αλάνιασπορ, ενώ η Σιόν δεν μπόρεσε να κερδίσει την Ααράου. Εστορίλ – Μπενφίκα
Καλημέρα σας. Το εκπληκτικό φέτος Λαύριο αποκαθήλωσε την ΑΕΚ και την απέκλεισε από τη συνέχεια του Κυπέλλου Ελλάδας, αφού τη νίκησε με 90-85, στην παράταση, αφήνοντας την Ένωση να διαμαρτύρεται για τις βολές και τη διαιτησία. Κι αυτή παίζει το ρόλο της στο στοίχημα, για αυτό πρέπει να τη λαμβάνουμε υπόψη. Σε ρυθμούς Κυπέλλων θα
Μπέρνλι και Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ δε δικαίωσαν τα προγνωστικα μας την Τρίτη, η ομάδα του Ντάιτς μάλιστα δεν κατάφερε καν να προκριθεί στην προημιτελική φάση του Κυπέλλου Αγγλίας, ηττήθηκε 2-0 στο “Τέρφμουρ” από την Μπόρνμουθ της Τσάμπιονσιπ, δεν άξιζαν, και δεν πήραν, τίποτα από το παιχνίδι οι “κλάρετς”! Στο “Ολντ Τράφορντ” οι “μπέμπηδες” δυσκολεύτηκαν αρκετά κόντρα
Καλημέρα σε όλους τους φίλους του Bethome.gr. Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου σήμερα και πάμε να δούμε τα σημερινά προγνωστικά στοίχημα, όπου θα ασχοληθούμε με δυο αναμετρήσεις από το κύπελλο Δανίας. Την Τρίτη (09/02), πέρασε το combo Άσσος και Over 2.5 (1.75) στο Λυών – Αζαξιό (5-1), όχι όμως και το Goal/Goal (1.80) στο Απόλλων Λεμεσού –
Καλησπέρα, τι κάνετε, όλα καλά; Πλούσια (όπως λέγανε και παλιά και μερικοί… ακόμα) η δράση σήμερα Τετάρτη στο ελληνικό ποδοσφαιρικό μας ελλάντα (της μοναδικής χώρας της Αφρικής που ζούνε λευκοί κάτοικοι – τελικά αυτή την θεϊκή ρήση όντως φίλε μου και φανατικέ, αγαπητέ μας αναγνώστη Φώτη, την είχε πει πρώτος ο μεγάλος μας Χάρυ Κλυν