Στοίχημα Σκόρερ: Η αγορά των σκόρερ είναι από τις πλέον δημοφιλείς που επιλέγει ο παίκτης για να τοποθετήσει ένα στοίχημα, με το ενδιαφέρον του να επικεντρώνεται αποκλειστικά και μόνο στους ποδοσφαιριστές που θα σημειώσουν γκολ κατά τη διάρκεια μιας αναμέτρησης. Φυσικά, ένας παίκτης έχει την ευκαιρία να βρει τη συγκεκριμένη αγορά σε διάφορες παραλλαγές, εκτός των κλασικών first, late και anytime scorer.

Για παράδειγμα, εάν σε έναν αγώνα μεταξύ δυο ομάδων, ο παίκτης επιλέξει να σκοράρει πρώτος (first) ο Χ ποδοσφαιριστής, για να κερδίσει το στοίχημα θα πρέπει ο Χ να ανοίξει το σκορ. Εάν επιλέξει τον Χ να σκοράρει τελευταίος (late) τότε αυτός θα πρέπει να πετύχει το τελευταίο χρονικά γκολ του παιχνιδιού. Στην περίπτωση που προτιμήσει να στοιχηματίσει σε γκολ του Χ σε οποιαδήποτε στιγμή της αναμέτρησης (anytime), τότε για να «πληρωθεί», θα πρέπει ο συγκεκριμένος ποδοσφαιριστής θα πρέπει να βρει το δρόμο προς τα δίχτυα σε οποιοδήποτε λεπτό του αγώνα.

Στην αγορά στοίχημα σκόρερ ο παίκτης μπορεί να βρει πολλά διαφορετικά στοιχήματα ή ακόμη και συνδυαστικά. Για παράδειγμα, ένας παίκτης πέραν των first, late και anytime scorer, μπορεί να ποντάρει στο να κάνει ένας ποδοσφαιριστής χατ – τρικ, να σκοράρει με πέναλτι, κεφαλιά ή σουτ, να σημειώσει δυο ή περισσότερα τέρματα. Παράλληλα, υπάρχουν και τα συνδυαστικά στοιχήματα, όπως για το ποιος παίκτης θα σκοράρει πρώτος σε έναν αγώνα αλλά και στο χρονικό εύρος που θα το πετύχει, για τον παίκτη που θα σκοράρει πρώτος σε οποιαδήποτε στιγμή της αναμέτρησης, αλλά και το ακριβές σκορ του αγώνα, καθώς και για τον πρώτο παίκτη που θα σκοράρει οποιαδήποτε στιγμή του αγώνα, αλλά και νίκη της ομάδας.

Φυσικά, όπως σε άλλες αγορές έτσι και εδώ υπάρχουν σημαντικοί παράγοντες που δεν πρέπει να παραβλέψει κανείς, ενώ η γνώση των ομάδων είναι μία επίσης σημαντική παράμετρος για να αυξήσει ο παίκτης του στοιχήματος τις πιθανότητες κέρδους. Ο παίκτης πριν επιλέξει να στοιχηματίσει σε έναν σκόρερ, θα πρέπει να γνωρίζει για την φόρμα του συγκεκριμένου ποδοσφαιριστή στα πέντε τουλάχιστον παιχνίδια στα οποία έπαιξε την προϊστορία που έχει κόντρα σε συγκεκριμένους αντιπάλους, την κατάσταση του αγωνιστικού χώρου και τις καιρικές συνθήκες, για το αν υπάρχουν απουσίες παικτών σε έναν αγώνα, τους όρους που θέτει η κάθε εταιρία για την συγκεκριμένη αγορά και γενικά όσο δυνατόν καλύτερη γνώση των ομάδων και των στατιστικών.